Направете запитване: тел. 0877 118 886 | [email protected]

Често задавани въпроси

/Често задавани въпроси
Често задавани въпроси2017-10-10T21:30:20+03:00

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Защо да пазарувам Стоки онлайн от amatomebeli.bg?2017-10-09T15:29:01+03:00

Уважаеми клиенти,

Пазаруването на Стоки онлайн от нашият Сайт Ви дава огромен избор, сигурност и безпрекословна възможност за връщане в 14 ( четиринадесет ) дневен срок, ако избраната от Вас Стока не отговаря на желанията Ви.

С нас Вие пестите време и нерви в бавния трафик, за да обикаляте различни магазини. Бързо и лесно разглеждате, сравнявате, избирате и купувате, и то докато сте настанени удобно у дома или на работа.

Избирайки да пазарувате от Амато Мебели, Вие се доверявате на партньор с опит и стремеж да задоволи и най – високите изисквания!

Желаем Ви приятно пазаруване!

Защо да се регистрирам в amatomebeli.bg?2017-10-09T15:16:59+03:00

Уважаеми клиенти,

Регистрацията Ви в amatomebeli.bg, Ви дава предимството да пазарувате бързо и сигурно Стоки онлайн, както и възможност да следите статуса на всяка една своя Поръчка и да контактувате лесно с нашият онлайн сътрудник.

Сайтът на Амато Мебели е защитен с SSL сертификат, който гарантира сигурното съхранение на личните Ви данни.

Регистрацията за бюлетин Ви дава възможност първи да се информирате за актуалните ни оферти, промоции и най – нови брошури.

Какви са методите за плащане?2017-10-09T14:58:03+03:00

Уважаеми клиенти,

Може да заплатите Вашата Поръчка по един от следните начини:

  • Банков превод
  • Плащане с карта
  • Наложен платеж

Благодарим Ви!

Възможно ли е да променя вече направена Поръчка?2017-10-09T14:45:20+03:00

Уважаеми клиенти,

Ако желаете да промените вече направена Поръчка, Моля свържете се с нашият онлайн сътрудник на тел.: 0877 123 234, по e-mail [email protected] или в чат формата на Сайта, за да заявите желаната промяна, ако е възможно.

Благодарим Ви!

Стоката не ме удовлетворява, какво да направя?2017-10-09T14:36:00+03:00

Закон за защита на Потребителите ( ЗЗП ) Ви дава правото да върнете в 14 ( четиринадесет ) дневен срок, всяка Стока, закупена онлайн.

Условията, при които се извършва връщането са:

 Потребителят предварително да уведоми Доставчика на e-mail [email protected], че на основание чл. 50 от Закон за защита на потребителите ( ЗЗП ) се отказва от договора за продажба.

 Стоката да бъде във вида, в който е получена и целостта и да не е нарушена, както и да бъде със запазена опаковка в нейната цялост ( опаковката на пратката може да бъде отваряна ), задължително с придружаващата ги документация – Гаранционна карта, Експедиционна бележка, Касова бележка, Фактура…

При неизпълнение на посочените условия Доставчикът запазва правото си да откаже да приеме върнатата Стока и съответно да не възстанови пълният размер на заплатените от Потребителя суми.

Потребителят няма право на отказ по отношение на Стоки, изработени по поръчка на Потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания.

Всички транспортни и всякакви други разходи по връщането на Стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Потребителя към Доставчика, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. В случай, че дадена Стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин, то Потребителят поема разходите за връщането на Стоката и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н., на съответните куриерски или други компании, които е избрал да ползва за връщането.

За допълнително информация, Моля свържете се с нашият онлайн сътрудник на тел.: 0877 123 234, по e-mail [email protected] или в чат формата на Сайта.

Получих повредена Стока, какво да направя?2017-10-09T14:12:36+03:00

Амато Мебели съветва всички свои клиенти да преглеждат внимателно Стоките, които получават, независимо дали са доставени с наш собствен транспорт или с куриерска фирма. При констатиране на външни видими дефекти – евентуални повреди от удари, и/или други щети установени при Доставката, Потребителят следва да подпише приемо – предавателен протокол в присъствието на служителят, извършващ транспорта, както и незабавно да уведоми нашият сътрудник на тел.: 0877 123 234.

Ако не бъде изготвен и подписан протокол в присъствието на служителят, извършващ Доставката, и/или не бъде уведомен незабавно наш сътрудник, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с Договора за продажба!

Мога ли да закупя Стоки на кредит от Вас?2017-10-09T13:53:20+03:00

Уважаеми клиенти, съвсем скоро ще имате възможност да закупите бързо и лесно желаните от Вас Стоки и на изплащане! За допълнително информация, свържете се с нашият онлайн сътрудник на тел.: 0877 123 234, по e-mail [email protected], или в чат формата на Сайта.

Благодарим Ви!